zaterdag 19 januari 2013

Mijn nieuwe blog: De Verdubbeldame

 



Mijn nieuwe blog De Verdubbeldame is een feit! De Verdubbeldame verdubbelt jouw inzet voor een betere wereld. Niet in geld, maar in daden.

Stel, je wilt graag iets goeds doen voor de wereld, maar je vraagt je af wat je in je eentje nou teweeg kunt brengen. Dan is het fijn om te weten dat je de Verdubbeldame kunt inschakelen. De Verdubbeldame treedt dan in jouw voetsporen en doet precies wat jij ook doet. Dat maakt jouw initiatief dubbel zo zinnig.

Hoe dan? Jij belooft om iets te doen dat bijdraagt aan een betere wereld. Dit kan van alles zijn, groot of klein:

  •  een week lang geen wegwerpplastic kopen 
  •  een petitie tegen bontcapuchons ondertekenen 
  •  een juniorvoetbalteam aanmoedigen in de regen
  •  de hond van de buren uitlaten 
  •  je lampen vervangen door led-lampen 
  •  een kledingruilfeestje organiseren 
  •  etcetera, verzin zelf maar! 
  •  of laat je inspireren door deze lijst van wereldverbeterende daden.
De Verdubbeldame verdubbelt die inzet dan, door precies hetzelfde te doen (of indien dat niet mogelijk is: iets vergelijkbaars) en daarover te bloggen. De Verdubbeldame kan soms de goede daad in eigen omgeving uitvoeren, en  zal soms naar je toe komen om je letterlijk terzijde te staan. Anderen kunnen zich vervolgens aanmelden om ook die daad te verdubbelen, zodat de impact nog groter wordt.

Met dit eerste bericht is op 19 januari 2013 de Verdubbeldame officieel tot leven gewekt. Wees de eerste die de Verdubbeldame een verdubbelverzoek doet! Lees eerst 'Hoe werkt het? en laat dan via deze link je reactie achter. Op vrijdag 25 januari laat ik weten welke van de hieronderstaande verdubbelverzoeken ik ga uitvoeren. Wekelijks zal ik een nieuwe oproep doen, dus wie nog niet meteen inspiratie heeft kan ook later een verzoek indienen. 

14 opmerkingen:

  1. Ik ga nog eens nadenken. Jij heel veel succes met deze uitdaging!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. H die Marije, ik doe in februari mee met de Vegan Challenge, doe je mee? En wat is de Verdubbeldame leuk geworden, super! Poes met pootje in het verband is zo schattig... Groetjes, fijne zondag, M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeej! Daar is ze weer! Ik zal eens nadenken... Ga met veel plezier en interesse je blog weer lezen!

    Groet,

    Lot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een proefpakketje wasbaar maandverband gekocht en al geprobeerd. Mij beviel het best goed, maar wordt door mijn omgeving (lees man en zus)voor gek verklaard. Toch wil ik het doorzetten, maar kan wel wat steun gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die website mooi geworden, zeg! De kop is echt prachtig (zo goed geknipt ook ;) ). Verder heb je de blog ook mooi ingedeeld en er valt weer genoeg te lachen! =D Mijn complimenten en veel succes! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.
    Liefs, Sasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een van je vele mooie ideeën Marije. Ik wens je veel succes en voor allen plezier. Je blog is prachtig geworden. Misschien doe ik nog een voorstel, maar moet nog even nadenken. Lieve groeten, Dietmut

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt al 21 followers op je nieuwe blog, maar weet je wat ik niet begrijp. Op deze nieuwe blog heb je nog: Goggle friend connect en als ik op welke blog ook inklik om een blog te volgen krijg ik altijd "not found, error 404". Hebben hier nog meer mensen last van en hoe moet dit opgelost worden. Weet je misschien iets
    Groetjes Dietmut

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Dietmut, zo'n foutmelding heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Maar als ik op internet zoek, kom ik veel berichten van mensen tegen die ook steeds zo'n foutcode krijgen. De enige persoon die een oplossing noemt, zegt dat het met je browser te maken kan hebben. Die persoon krijgt een error 404 in Safari, maar ziet de Friend Connect wel goed in Internet Explorer en Firefox.

      Verwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You could definitely see your enthusiasm within the article you write.
    The sector hopes for more passionate writers like you who
    are not afraid to mention how they believe. At all times follow your heart.


    Also visit my blog: plus de followers
    my webpage: acheter followers

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I was very happy to find this page. I wanted to thank you
    for your time for this particularly wonderful read!! I definitely
    loved every bit of it and I have you book marked to look at new things on your website.



    My web site; plus de twitter followers

    BeantwoordenVerwijderen
  11. URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW
    TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760,000.00 FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY LAST WEEK, BUSINESS/HOME/COMPANY/PROJECT/PERSONAL LOAN? ARE NOW AFFORDABLE HERE FOR YOU TODAY CONTACT Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Hello,I'm here to testify of how i got my real estate business loan from PROF. MRS.DOROTHY JEAN INVESTMENTS (profdorothyinvestments@gmail.com) I don't know if you are in need of an urgent loan to pay bills, start business or build a house, they offer all kinds of loan Ranging from $5,000.00 to $2,000,000.00USD with a low interest rate of 2% and loan duration of 1 to 33 years to pay back the loan secure and unsecured. Are you losing sleep at nights worrying how to get a Legit Loan Lender?
    MRS.DOROTHY JEAN holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly without cost/stress via Contacts Whatsapp Number +1(541)279-1406 Email profdorothyinvestments@gmail.com

    Consider all your financial problems tackled and solved ASAP. Share this to help a soul right now THANKS.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties?
- Die lees ik graag!
Rare letters overtypen?
- Dit blog was geheel robotvriendelijk, tot ik dagelijks spam begon te ontvangen. Woordverificatie staat daarom weer aan,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...