woensdag 28 maart 2012

Lichten uit en sterren spotten


Joehoe, ik heb mijn eigen ster! Tussen die van André Kuiper en Carice van Houten. Het enige wat ik ervoor hoefde te doen was me inschrijven voor Earth Hour, een wereldwijde campagne voor de toekomst van de aarde. Ook in Nederland gaan zaterdagavond 31 maart een uur lang de lichten uit van duizenden huizen en monumenten. De teller staat nu op 19.572 deelnemers.

Zaterdagavond ga ik dus lekker een uurtje in het donker zitten. Kan ik meteen de hemel afspeuren naar die Marije Braakman-ster. Zie ik jullie sterren er dan ook tussen stralen?

6 opmerkingen:

  1. Ik schrijf me nooit in, maar doe het al jaren. Misschien dit jaar zoonlief maar eens inschrijven dan. Dan kan hij zijn eigen ster bewonderen. Hij vind het prachtig, naar de sterren kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk initiatief waar ik al altijd aan mee doe, niet alleen in maart maar ook op vele andere dagen in het jaar. Marije je hebt een leuke blok, ik was vanochtend even rondneuzen. Bedankt dat je 2 van mijn blogs gaat volgen. Lieve groeten, Dietmut

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja je maakt prachtige foto's, die bekijk ik graag!
      Ik zie dat je linkt naar mijn pagina op kunstinzicht; daar heb ik sinds kort geen actief portfolio meer (vond het te duur). Ik heb nu mijn tekeningen voorlopig op http://marijebraakman.hobbykunst.nl ondergebracht.

      Verwijderen
  3. Oh ja, ik wil ook een ster!!
    Vorig jaar hebben we ook al meegedaan, maar met een ster er bij wordt het nog leuker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties?
- Die lees ik graag!
Rare letters overtypen?
- Dit blog was geheel robotvriendelijk, tot ik dagelijks spam begon te ontvangen. Woordverificatie staat daarom weer aan,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...