woensdag 11 januari 2012

Een verlaat kerstpakket

Het kerstpakket, is dat nou typisch Nederlands? Het is in ieder geval wel typisch Nederlands om over de inhoud ervan te klagen. Maar o wee als we hem een jaartje niet krijgen!

Mijn zo-goed-als-schoonzusje heeft de pech om via een detacheringsbureau bij de gemeente te werken. Terwijl al haar naaste collega's een pakket mee naar huis kregen, bleef zij met lege handen achter.

Ik had juist het geluk dat ik van maar liefst twee werkgevers een kerstverrassing kreeg. Naast een traditioneel kerstpakket kreeg ik ook een Pluim. Een papiertje met een internetadres en een code, waarmee ik zelf via internet mijn kerstcadeau kon uitzoeken. Naast allerlei exotische en luxe uitjes en producten kon er ook gewoon een traditioneel kerstpakket gekozen worden. U raadt het al, nog geen week later reisde er een anoniem pakket richting Groningen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties?
- Die lees ik graag!
Rare letters overtypen?
- Dit blog was geheel robotvriendelijk, tot ik dagelijks spam begon te ontvangen. Woordverificatie staat daarom weer aan,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...