donderdag 12 januari 2012

Ja tegen FRA


Deze week kreeg ik twee onderzoeksopdrachten aangeboden waar ik vandaag ja tegen heb gezegd. Een beslissing die me twee maanden van de straat zal houden, maar die er ook voor zorgt dat ik me de rest van het jaar niet meer druk hoef te maken om werk en geld. Ik kneep hem namelijk wel een beetje, nu ik rond moest zien te komen van een tweedaagse baan in de zorg. Hard ploeteren wordt het even, maar daarna ga ik mezelf er erg dankbaar voor zijn. Bovendien zal ik -tegen wil en dank- een boel leren over onderwerpen waar ik op z'n zachtst gezegd nog geen expert in ben. Namelijk over ondersteuning aan slachtoffers bij het uitoefenen van hun rechten tijdens strafzaken. En over wet- en regelgeving omtrent de deelname van kinderen aan onderzoeken. Of zoiets, maar vraag dat me binnenkort nog maar eens...

1 opmerking:

Reacties?
- Die lees ik graag!
Rare letters overtypen?
- Dit blog was geheel robotvriendelijk, tot ik dagelijks spam begon te ontvangen. Woordverificatie staat daarom weer aan,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...